Reklamacje

Zadowolenie Klientów z zakupów u nas jest naszym priorytetem

Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić wadliwy produkt.

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są uprawnieniami z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty jego dostawy zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Niektóre produkty objęte są dłuższym okresem gwarancji - informacja o dłuższym okresie gwarancji znajdować się będzie w opisie produktu lub w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację?

  • Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy skontaktuj się z nami: sklep@gaz-but.pl Opisz problem, a my przekażemy szczegółowe wskazówki dalszych kroków.
  • Możesz również od razu przesłać reklamowany produkt na adres:

Gaz-But (z dopiskiem REKLAMACJA)
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź

  • Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać pisemną informację o reklamacji, np. wypełniony formularz reklamacyjny

Pamiętaj, że zamiast naszego formularza pismo reklamacyjne możesz także przygotować samodzielnie. W takim przypadku nie zapomnij, aby uwzględnić w nim: numeru zamówienia; informacji dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady); pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji - wymiany lub naprawy lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta - zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny; danych kontaktowych.

  • Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni. Poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu w dziale „REKLAMACJE”.

Formularz reklamacji

 

Formularz kontaktowy

Podanie danych jest dobrowolone. Potrzebujemy Twojego adresu e-mail, aby odpowiedzieć na zapytanie. Administratorem danych jest firma Gaz-But. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.
*
* - Pole wymagane

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl