
Zadowolenie Klientów z zakupów jest naszym priorytetem
Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.
Każdy konsument, który dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego zwrotu w całości lub w części.
Tu możesz zgłosić zwrot i zamówić kuriera:
Terminy:
- masz 14 dni od momentu otrzymania towaru, aby poinformować nas o odstąpieniu od umowy
(poinformuj nas w dowolnej formie, np.: wysyłając wiadomość na adres sklep@gaz-but.pl); - masz 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru
(odeslij towar w wybranej przez Ciebie formie, nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz przesyłek nadawanych do punktów odbioru); - 3 dni - zwykle tyle czasu mija od otrzymania przez nas towaru do zwrotu środków na Twoim koncie. W sezonie urlopowym nieco dłużej. Zawsze wyrobimy się w ustawowym 14-dniowym terminie.
Warunki zwrotu:
- Zwracany produkt powinien być czysty, kompletny, nieużywany i nieuszkodzony;
- Towar, który chcesz zwrócić nie został stworzony na Twoje zamówienie (dysze lub redukcje wyprodukowane wg Twojego projektu, wąż zakuty o wybranej przez Ciebie długości i złączkach, przewody sprzedawane na metry).
Możesz skorzystać z formularza zwrotu towaru dołaczając go do paczki lub przesłać mailem na adres: sklep@gaz-but.pl
Produkty, których nie możesz zwrócić:
Rzeczy wyprodukowanych na Twoje indywidualne zamówienie, według Twoich wytycznych np.: węże sprzedawane "na metry", węże zakute według Twojego pomysłu, czyli wtedy gdy zakupiłeś usługę zakucie przewodu
Adres:
Towar należy odesłać na adres:
Dział zwrotów
Gaz-But
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź
Możesz skorzystać też z wygodnych zwrotów.
Formularz kontaktowy
