Reduktor GOK 37-50 mbar do kotłów i pieców
Opis
Reduktor z regulacją ciśnienia
Solidny, bezawaryjny reduktor gazowy niemieckiej marki GOK. Reduktor niskiego ciśnienia z wbudowanym zaworem bezpieczeństwa PRV przeznaczony do butli 11 lub 33 kg.
Zastosowanie: ze względu na niskie ciśnienie i dużą przepustowość reduktor najczęściej wybierany jest do zasilania kotłów i pieców
Regulacja ciśnienia: reduktor fabrycznie ustawiony jest na ciśnieniu 37 mbar, ciśnienie możemy zwiększyć do 50 mbar.
Specyfikacja:
- ciśnienie wyjściowe: 37 lub 50 [mbar]
- przepustowość: 6 [kg/h]
- ciśnienie wejściowe: max 16 [bar]
- gwint króćca wyjściowego: G 1/2 L
- gwint wejściowy: KLF (do butli 11 i 33 kg)
- wydmuchowy zawór bezpieczeństwa PRV
- zabezpieczenie przed owadami
Reduktor wyposażony jest w zawór bezpieczeństwa PRV:
Zawór bezpieczeństwa PRV wbudowany jest w reduktor i atomatycznie zabezpiecza urządzenie odbiorcze przed powstaniem wysokiego ciśnienia w instalacji. Takie ciśnienie może powstać np; przez nagrzanie reduktora bądź innych części instalacji promieniami słonecznymi lub innym źródłem ciepła. W przypadku pojawienia się podwyższonego ciśnienia na wyściu reduktora zawór PRV w reduktorze otwiera się automatycznie i wypuszcza nadwyżkę ciśnienia na zewnątrz (do atmosfery). Po wydmuchu zawór zamyka się i reduktor podejmuje pracę na ciśnieniu nominalnym. Reduktory z zaworem PRV powinny być stosowane wszędzie tam gdzie narażone są na podgrzanie instalacji przez zmienne warunki atmosferyczne.
Produkcja produktów marki GOK odbywa się wyłącznie na terenie Niemiec. Produkty GOK charakteryzują się niezawodnością funkcjonowania i znikomym procentem reklamacji. Każdy produkt firmy GOK poddawany jest w czasie produkcji jednostkowej kontroli zarówno funkcjonowania jak i jakości.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Ciśnienie | 37-50 [mbar] |
Przepływ gazu | 6 [kg/godz] |
Rodzaj wyjścia | gwint 1/2"L |
Zabezpieczenie EFV | Nie |
Zabezpieczenie PRV | Nie |
Manometr | Nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.