
Dziękujemy za zakupu w sklepie www.gaz-but.pl
Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, zakupy w naszym sklepie internetowym stają się czystą przyjemnością.
W ramach podziękowania za okazane zaufanie każdemu klinetowi przekazujemy rabat 10%
na kolejne zakupy w sklepie www.gaz-but.pl
Dowód zakupu
Paragon lub fakturę umieściliśmy pod listem przewozowym lub w środku paczki.
Jak dokonać zwrotu?
Produkt Ci się nie spodobał, nie spełnił twoich oczekiwań? W sklepie Gaz-But możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z towarem.
Pamiętaj! Towar powinien być nowy, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu.
- Przekaż informację o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość na adres sklep@gaz-but.pl.
Jeśli będziesz potrzebował dodatkowych informacji udzielimy Ci ich w wiadomości zwrotnej. - Wypełnij dołączony na ostatniej stronie formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
- Wyślij paczkę z dopiskiem „ZWROT” na adres: Gaz-But ul. Organizacji „WiN” 49 91-805 Łódź
Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 14 dni od momentu doręczenia paczki do siedziby firmy.
Dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie skrócić ten czas.
Jak złożyć reklamację?
Otrzymałeś przesyłkę niezgodną z zamówieniem? Z niecierpliwością czekasz na przesyłkę, rozpakowujesz… i okazuje się, że to nie Twoje zamówienie? To może oznaczać tylko jedno – nasz zespół pomimo starań popełnił błąd. Nie martw się! Naprawimy pomyłkę i wyślemy poprawne zamówienie bardzo szybko i na nasz koszt.
Produkt jest uszkodzony, a może ma wadę?
Dokładamy wszelkich starań, aby dbać o naszych klientów. Niestety kurierzy są różni i nie zawsze z należytą starannością traktują paczki i tak powstają uszkodzenia. Producenci również czasem popełniają błędy i zdarzają się produkty z wadami fabrycznymi.
Co wtedy?
Kontakt w sprawie reklamacji: sklep@gaz-but.pl
Reklamacja powinna zawierać twoje dane, opis usterki oraz datę wykrycia wady.
Masz wybór formy reklamacji:
- zwrot towaru,
- wymiana towaru,
- nieodpłatna naprawa
- obniżenie ceny
Zgłoś do nas reklamację i wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie.
Kontakt ze sklepem:
pon-pt: 8:00 – 16:00
e-mail: sklep@gaz-but.pl
