Standard obsługi

Zadowolenie Klientów z zakupów jest naszym priorytetem

Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.

Każdy konsument, który dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego zwrotu w całości lub w części.

Tu możesz zgłosić zwrot i zamówić kuriera:

Terminy:

  • masz 14 dni od momentu otrzymania towaru, aby poinformować nas o odstąpieniu od umowy
    (poinformuj nas w dowolnej formie, np.: wysyłając wiadomość na adres sklep@gaz-but.pl);
  • masz 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru
    (odeslij towar w wybranej przez Ciebie formie, nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz przesyłek nadawanych do punktów odbioru);
  • 3 dni - zwykle tyle czasu mija od otrzymania przez nas towaru do zwrotu środków na Twoim koncie. W sezonie urlopowym nieco dłużej. Zawsze wyrobimy się w ustawowym 14-dniowym terminie.

Warunki zwrotu:

  • Zwracany produkt powinien być czysty, kompletny, nieużywany i nieuszkodzony;
  • Towar, który chcesz zwrócić nie został stworzony na Twoje zamówienie (dysze lub redukcje wyprodukowane wg Twojego projektu, wąż zakuty o wybranej przez Ciebie długości i złączkach, przewody sprzedawane na metry).

Możesz skorzystać z formularza zwrotu towaru dołaczając go do paczki lub przesłać mailem na adres: sklep@gaz-but.pl

Adres:

Towar należy odesłać na adres:
Dział zwrotów
Gaz-But 
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź

 

Możesz skorzystać też z wygodnych zwrotów.

 

 

 

Jak złożyć reklamację?

Otrzymałeś przesyłkę niezgodną z zamówieniem? Z niecierpliwością czekasz na przesyłkę, rozpakowujesz… i okazuje się, że to nie Twoje zamówienie? To może oznaczać tylko jedno – nasz zespół pomimo starań popełnił błąd. Nie martw się! Naprawimy pomyłkę i wyślemy poprawne zamówienie bardzo szybko i na nasz koszt.

Zgłoś problem na sklep@gaz-but.pl 

 

Produkt jest uszkodzony, a może ma wadę?

Dokładamy wszelkich starań, aby dbać o naszych klientów. Niestety kurierzy są różni i nie zawsze z należytą starannością traktują paczki i tak powstają uszkodzenia. Producenci również czasem popełniają błędy i zdarzają się produkty z wadami fabrycznymi.

Co wtedy?

Kontakt w sprawie reklamacji: sklep@gaz-but.pl

Reklamacja powinna zawierać twoje dane, opis usterki oraz datę wykrycia wady.

Masz wybór formy reklamacji:

  • zwrot towaru,
  • wymiana towaru,
  • nieodpłatna naprawa
  • obniżenie ceny

Zgłoś do nas reklamację i wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie.

Kontakt ze sklepem:
pon-pt: 8:00 – 16:00

e-mail: sklep@gaz-but.pl 

 

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl