
Zadowolenie Klientów z zakupów jest naszym priorytetem
Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.
Każdy konsument, który dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego zwrotu w całości lub w części.
Tu możesz zgłosić zwrot i zamówić kuriera:
Terminy:
- masz 14 dni od momentu otrzymania towaru, aby poinformować nas o odstąpieniu od umowy
(poinformuj nas w dowolnej formie, np.: wysyłając wiadomość na adres sklep@gaz-but.pl); - masz 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru
(odeslij towar w wybranej przez Ciebie formie, nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz przesyłek nadawanych do punktów odbioru); - 3 dni - zwykle tyle czasu mija od otrzymania przez nas towaru do zwrotu środków na Twoim koncie. W sezonie urlopowym nieco dłużej. Zawsze wyrobimy się w ustawowym 14-dniowym terminie.
Warunki zwrotu:
- Zwracany produkt powinien być czysty, kompletny, nieużywany i nieuszkodzony;
- Towar, który chcesz zwrócić nie został stworzony na Twoje zamówienie (dysze lub redukcje wyprodukowane wg Twojego projektu, wąż zakuty o wybranej przez Ciebie długości i złączkach, przewody sprzedawane na metry).
Możesz skorzystać z formularza zwrotu towaru dołaczając go do paczki lub przesłać mailem na adres: sklep@gaz-but.pl
Adres:
Towar należy odesłać na adres:
Dział zwrotów
Gaz-But
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź
Możesz skorzystać też z wygodnych zwrotów.
Jak złożyć reklamację?
Otrzymałeś przesyłkę niezgodną z zamówieniem? Z niecierpliwością czekasz na przesyłkę, rozpakowujesz… i okazuje się, że to nie Twoje zamówienie? To może oznaczać tylko jedno – nasz zespół pomimo starań popełnił błąd. Nie martw się! Naprawimy pomyłkę i wyślemy poprawne zamówienie bardzo szybko i na nasz koszt.
Zgłoś problem na sklep@gaz-but.pl
Produkt jest uszkodzony, a może ma wadę?
Dokładamy wszelkich starań, aby dbać o naszych klientów. Niestety kurierzy są różni i nie zawsze z należytą starannością traktują paczki i tak powstają uszkodzenia. Producenci również czasem popełniają błędy i zdarzają się produkty z wadami fabrycznymi.
Co wtedy?
Kontakt w sprawie reklamacji: sklep@gaz-but.pl
Reklamacja powinna zawierać twoje dane, opis usterki oraz datę wykrycia wady.
Masz wybór formy reklamacji:
- zwrot towaru,
- wymiana towaru,
- nieodpłatna naprawa
- obniżenie ceny
Zgłoś do nas reklamację i wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie.
Kontakt ze sklepem:
pon-pt: 8:00 – 16:00
e-mail: sklep@gaz-but.pl
