Zwroty, reklamacje, wymiana towaru

Zadowolenie Klientów z zakupów u nas jest naszym priorytetem.

Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.

Zwrot towaru

Każdy, kto dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego zwrotu w ciągu 14 dni i zażądania zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny.

Warunki zwrotu:

  • Nie minęło więcej niż 14 dni od dnia odbioru zamówionego produktu.
  • Zwracany produkt jest czysty, kompletny i nie uszkodzony.
  • Zakupiony produkt należy odesłać na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 2-letnim okresem rękojmi (nie dotyczy towarów z kategorii outlet). Niektóre produkty objęte są dłuższym okresem gwarancji - informacja o dłuższym okresie gwarancji znajdować się będzie w opisie produktu lub w karcie gwarancyjnej.

Warunki reklamacji:

  • Aby rozpatrzyć reklamację Klient powinien przesłać reklamowany produkt na adres: Gaz-But Anna Wolska ul. Widok 7/9 91-757 Łódź
  • Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać pisemną informację o reklamacji, np. wypełniony formularz reklamacyjny
  • Zwracany produkt powinien być czysty
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem
  • Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu w działach „REKOJMIA, GWARANCJA i REKLAMACJE”.

Przykładowy formularz reklamacji.

Towar (wraz z wypełnionym formularzem reklamacji) należy odesłać na adres:
Dział Zwrotów i Reklamacji
Gaz-But Anna Wolska
ul. Widok 7/9
91-757 Łódź

Wymiana towaru

Jeżeli chcecie Państwo wymienić towar zachęcamy do skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy i złożenia kolejnego zamówienia.

Wymianę towaru prowadzimy wyłącznie, gdy z naszej winy otrzymaliście Państwo produkt inny niż zamawiany. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy: gazinstalator@gmail.com lub telefoniczny 503-443-630. Postaramy się najszybciej jak to możliwe naprawić nasz błąd. 

Waluty

Infolinia:

503 443 630

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl