Salon sprzedaży w Łodzi

Zapraszamy Państwa do salonu sprzedaży w Łodzi, przy ul. Organizacji "WiN" 49

Pracujemy od poniedziałku do piątku
8:00-16:00
oraz w soboty 9:00-14:00

Do sklepu Gaz-But można dojechać tramwajami linii 1 i 5 oraz autobusami 64A, 64B i 85B. 
Parking dla klientów przy ulicy jest bezpłatny.

W sklepie przy ul. Organizacji "WiN" 49 nie prowadzimy wymiany butli gazowych.
Usługę wymiany butli prowadzimy z dowozem do klienta (butle turystyczne, butle 11kg, butle do zasilania wózków widłowych)

Standard obsługi

Dziękujemy za zakupu w sklepie www.gaz-but.pl

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, zakupy w naszym sklepie internetowym stają się czystą przyjemnością.

W ramach podziękowania za okazane zaufanie każdemu klinetowi przekazujemy rabat 10%
na kolejne zakupy w sklepie www.gaz-but.pl

Dowód zakupu

Paragon lub fakturę umieściliśmy pod listem przewozowym lub w środku paczki.

Jak dokonać zwrotu?

Produkt Ci się nie spodobał, nie spełnił twoich oczekiwań? W sklepie Gaz-But możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z towarem.

Pamiętaj! Towar powinien być nowy, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu.

  • Przekaż informację o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość na adres sklep@gaz-but.pl. 
    Jeśli będziesz potrzebował dodatkowych informacji udzielimy Ci ich w wiadomości zwrotnej.
  • Wypełnij dołączony na ostatniej stronie formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
  • Wyślij paczkę z dopiskiem „ZWROT” na adres: Gaz-But ul. Organizacji „WiN” 49 91-805 Łódź

Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 14 dni od momentu doręczenia paczki do siedziby firmy.
Dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie skrócić ten czas.

Jak złożyć reklamację?

Otrzymałeś przesyłkę niezgodną z zamówieniem? Z niecierpliwością czekasz na przesyłkę, rozpakowujesz… i okazuje się, że to nie Twoje zamówienie? To może oznaczać tylko jedno – nasz zespół pomimo starań popełnił błąd. Nie martw się! Naprawimy pomyłkę i wyślemy poprawne zamówienie bardzo szybko i na nasz koszt.

Produkt jest uszkodzony, a może ma wadę?

Dokładamy wszelkich starań, aby dbać o naszych klientów. Niestety kurierzy są różni i nie zawsze z należytą starannością traktują paczki i tak powstają uszkodzenia. Producenci również czasem popełniają błędy i zdarzają się produkty z wadami fabrycznymi.

Co wtedy?

Kontakt w sprawie reklamacji: sklep@gaz-but.pl

Reklamacja powinna zawierać twoje dane, opis usterki oraz datę wykrycia wady.

Masz wybór formy reklamacji:

  • zwrot towaru,
  • wymiana towaru,
  • nieodpłatna naprawa
  • obniżenie ceny

Zgłoś do nas reklamację i wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie.

Kontakt ze sklepem:
pon-pt: 8:00 – 16:00
soboty 9:00 – 14:00

e-mail: sklep@gaz-but.pl 

 

Formularz zwrotu produktu

Imię i nazwisko
.............................................................................................
Adres zamieszkania
.............................................................................................
Nr telefonu kontaktowego
.............................................................................................
Adres e-mail
.............................................................................................
Numer zamówienia
.............................................................................................
Numer paragonu lub faktury
..............................................................................................
Data założenia zamówienia
..............................................................................................

Produkty, które chcę zwrócić
...............................................................................................
...............................................................................................
...............................................................................................
...............................................................................................

Numer konta bankowego i dane do wykonania przelewu, na które dokonany ma być zwrot pieniędzy za produkty:
............................................................................................................................................................

Uwagi ...................................................................................................................................................

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl