Reklamacje

Zadowolenie Klientów z zakupów u nas jest naszym priorytetem. 

Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.

Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 2-letnim okresem rękojmi (nie dotyczy towarów z kategorii outlet). Niektóre produkty objęte są dłuższym okresem gwarancji - informacja o dłuższym okresie gwarancji znajdować się będzie w opisie produktu lub w karcie gwarancyjnej.

Warunki reklamacji:

  • Aby rozpatrzyć reklamację Klient powinien przesłać reklamowany produkt na adres:

Gaz-But Anna Wolska
ul. Widok 7/9
91-757 Łódź

  • Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać pisemną informację o reklamacji, np. wypełniony formularz reklamacyjny
  • Zwracany produkt powinien być czysty
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem
  • Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu w działach „REKOJMIA, GWARANCJA i REKLAMACJE”.

Towar (wraz z wypełnionym formularzem reklamacji) należy odesłać na adres:
Dział Reklamacji
Gaz-But Anna Wolska
ul. Widok 7/9
91-757 Łódź

Przykładowy formularz reklamacji:

    

Waluty

Infolinia:

503 443 630

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl