
Zadowolenie Klientów z zakupów u nas jest naszym priorytetem.
Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup.
Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 2-letnim okresem rękojmi (nie dotyczy towarów z kategorii outlet). Niektóre produkty objęte są dłuższym okresem gwarancji - informacja o dłuższym okresie gwarancji znajdować się będzie w opisie produktu lub w karcie gwarancyjnej.
Warunki reklamacji:
- Aby rozpatrzyć reklamację Klient powinien przesłać reklamowany produkt na adres:
Gaz-But Anna Wolska
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź
- Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać pisemną informację o reklamacji, np. wypełniony formularz reklamacyjny
- Zwracany produkt powinien być czysty
- Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem
- Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu w działach „REKOJMIA, GWARANCJA i REKLAMACJE”.
Towar (wraz z wypełnionym formularzem reklamacji) należy odesłać na adres:
Dział Reklamacji
Gaz-But Anna Wolska
ul. Organizacji "WiN" 49
91-805 Łódź
