Salon sprzedaży w Łodzi

Zapraszamy Państwa do salonu sprzedaży w Łodzi, przy ul. Organizacji "WiN" 49

Pracujemy od poniedziałku do piątku
8:00-16:00
oraz w soboty 9:00-14:00

Do sklepu Gaz-But można dojechać tramwajami linii 1 i 5 oraz autobusami 64A, 64B i 85B. 
Parking dla klientów przy ulicy jest bezpłatny.

W sklepie przy ul. Organizacji "WiN" 49 nie prowadzimy wymiany butli gazowych.
Usługę wymiany butli prowadzimy z dowozem do klienta (butle turystyczne, butle 11kg, butle do zasilania wózków widłowych)

Koszty wysyłki
Koszt
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy: 
 
Rodzaj przesyłki Koszt 
Paczkomaty InPost 10,50 
Przesyłka kurierska DPD/DHL 13,- 
Przesyłka kurierska pobraniowa DPD/DHL 16,- 
  

Czas dostawy
Jeżeli wybrane produkty znajdują się w magazynie, całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi 2-4 dni robocze. Dokładamy wszelkich starań, aby stany magazynowe w sklepie internetowym pokrywały się z rzeczywistością, jednakże proszę mieć na uwadze, że aktualizowane są raz w tygodniu.

Foreign shipments
We carry out international shipments via Poczta Polska in accordance with the current price list.
The exact price of the package will be given after the weight of the package has been determined.

Please direct questions to sklep@gaz-but.pl 

Przesyłki zagraniczne
Przesyłki zagraniczne realizujemy za Pośrednictwem Poczty Polskiej zgodnie z aktualnym cennikiem.
Dokładny koszt wysyłki podamy po ustaleniu wagi i wymiarów paczki.

Pytania prosimy kierować na: sklep@gaz-but.pl 

Ważne informacje o dostawie:

1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli jesteś zainteresowany dostawą do innego kraju, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem tel. 577-922-990 lub e-mail: sklep@gaz-but.pl podając adres dostawy, a wycenimy dla Ciebie koszt takiego transportu.

2. Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 8:30 - 16:30. Jeśli w tych godzinach nie możesz odebrać przesyłki pod adresem domowym, prosimy o wskazanie adresu dostawy, pod którym będziesz mógł ją odebrać. Jeśli będzie to miejsce pracy, prosimy o podanie również nazwy firmy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia. Jeśli jesteś zainteresowany dostawą w godzinach wieczornych lub w sobotę, skontaktuj się z nami, podając adres dostawy. Sprawdzimy, czy możemy Ci doręczyć przesyłkę wybranym przedziale czasowym i jaki będzie koszt takiej usługi.

3. Jeśli odbiorca przesyłki będzie nieobecny, kurier pozostawi awizo. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia - w przypadku dwukrotnej nieobecności, przesyłkę należy odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.

4. Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki objęte są usługą wniesienia.

5. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania. Płatność ta dokonywana jest do rąk kuriera w chwili odebrania przesyłki. 

6. Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek problem z odebraniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym sklepem.

7. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy nie nosi ona śladów mechanicznego uszkodzenia (na przykład wgniecenia kartonu, dziury w kartonie). Jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić, czy jej zawartość nie uległa uszkodzeniu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy spisać protokół szkody i dołączyć go do reklamacji. Kurier ma obowiązek pozostawienia odbiorcy oryginału protokołu szkody! Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu zostanie odkryte po jego odejściu, odbiorca ma 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki. Uprzejmie prosimy o dopilnowanie tego terminu w razie potrzeby.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl